Βιωματικό Σεμινάριο Νευροεπιστημών 2024-02-20T18:03:55+00:00

Ο ρόλος της εφαρμοσμένης νευροεπιστήμης στην ψυχική υγεία και τις ανθρώπινες σχέσεις

Βιωματικό σεμινάριο 6 ενοτήτων για ψυχοθεραπευτές, ψυχολόγους, life coaches, ΗR managers και επαγγελματίες ψυχικής υγείας – ανθρώπινων σχέσεων

Ο ρόλος της εφαρμοσμένης νευροεπιστήμης στην
ψυχική υγεία και τις ανθρώπινες σχέσεις

Ένα βιωματικό εκπαιδευτικό σεμινάριο βασισμένο στη γνώση των  νευροεπιστημών, προσαρμοσμένο στις ανάγκες κάθε επαγγελματία του χώρου της ψυχικής υγείας που βοηθά στην κατανόηση της λειτουργίας του εγκεφάλου και ερμηνεύει με τεκμηριωμένο τρόπο πως και γιατί αλλάζει ο εγκέφαλος και η συμπεριφορά, μέσα από τις σχέσεις και ιδιαίτερα μέσα από τη θεραπευτική σχέση.

Γεφυρώνει τη θεωρητική πλευρά της ψυχολογίας με τις βιολογικές διεργασίες  που συμβαίνουν στον εγκέφαλο.

Δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στην τεκμηριωμένη πλέον σχέση ψυχικής και σωματικής υγείας.

Ο ρόλος της εφαρμοσμένης νευροεπιστήμης στην
ψυχική υγεία και τις ανθρώπινες σχέσεις

Σε ποιους απευθύνεται;

Απευθύνεται σε ψυχολόγους, ψυχοθεραπευτές κάθε προσέγγισης, συμβούλους ψυχικής υγείας, κοινωνικούς λειτουργούς, Life & Business coaches, εκπαιδευτές γονέων, εκπαιδευτικούς, Διευθυντές και συμβούλους Ανθρώπινου Δυναμικού και εκπαιδευομένους αυτών των ειδικοτήτων, όπως και σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να τις ενσωματώσουν στην καθημερινή πρακτική.

Είναι ένας άλλος τρόπος να δει κανείς με τα μάτια της επιστήμης τον εγκέφαλο, το νου και το σώμα, και να καταλάβει βαθιά τους τρόπους που οι σχέσεις προσφέρουν τη δυνατότητα για θεραπευτική αλλαγή.

Οφέλη σεμιναρίου για συμμετέχοντες

Το  σεμινάριο αυτό έχει δημιουργηθεί για να υποστηρίξει τους συμμετέχοντες με στόχο:

  • Τη γνωριμία με την αρχιτεκτονική του εγκεφάλου και την κατανόηση της λειτουργίας του, που μας εισάγει στο σαγηνευτικό κόσμο της νευροεπιστήμης.
  • Τη βαθύτερη γνώση και ερμηνεία για το πώς και γιατί οι σχέσεις έχουν την δύναμη να αναδιαμορφώσουν τον εγκέφαλο καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής.
  • Την επιστημονική εξήγηση της διασύνδεσης εγκεφάλου και σώματος (ενσώματος εγκέφαλος) και τις σύγχρονες απόψεις για τη σχέση ψυχικής και σωματικής υγείας.
  • Να προσφέρει ιδέες για τον εμπλουτισμό της θεραπευτικής σχέσης με τους πελάτες.
  • Να διευρύνει την σκέψη και να εμπεδώσει την ασφάλεια της επιστημονικής γνώσης.
  • Να ενισχύσει να βελτιώσει και να εμπλουτίσει  την εργαλειοθήκη κάθε θεραπευτή/τριας, Coach, συμβούλου ψυχικής υγείας ή επαγγελματία που σχετίζεται με ανθρώπινο δυναμικό και ανθρώπινες σχέσεις.
  • Να διευρύνει την κλινική πρακτική και την καθημερινή εμπειρία σε κάθε μοντέλο θεραπείας και ψυχοθεραπευτικής προσέγγισης.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας ζωντανά και δεν είναι μαγνητοσκοπημένο. Κατά τη διάρκεια του ζωντανού (live) σεμιναρίου, και σε ένα ζεστό κλίμα ομάδας που χτίζεται εμπιστοσύνη δίνεται χώρος και χρόνος να εκφραστούν από τους συμμετέχοντες απορίες, να γίνουν σημαντικά μοιράσματα, να αναφερθούν εμπειρίες από περιπτώσεις με θεραπευόμενους που δίνουν ιδιαίτερα μεγάλη αξία στην ομάδα και το κάθε μέλος της. Όλα αυτά σε συνδυασμό με σημαντικά video που βλέπουμε και σχολιάζουμε σε συγκεκριμένες θεματολογίες που κάνουν τη γνώση να αφομοιώνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και δίνουν προστιθέμενη αξία!

Δομή & Πρόγραμμα Σεμιναρίου

✓ Το σεμινάριο αποτελείται από 6 ενότητες + 1 bonus συνάντηση.

✓ Δίνεται η δυνατότητα επιλογής παρακολούθησης ενοτήτων με ισχυρή επισήμανση ότι οι δυο πρώτες ενότητες παρέχουν βασικές και θεμελιώδεις γνώσεις που δίνουν την ευκολία για την παρακολούθηση των υπολοίπων ενοτήτων.

1η ενότητα, 11-12/11/2023 10.00-17.00
Περιγραφή και βασικές λειτουργίες νευρικού συστήματος και δομών του εγκεφάλου

2η ενότητα, 09-10/12/2023 10.00-17.00
Νευροδιαβιβαστές – Συνάψεις – Εθισμοί
Η Δύναμη της Νευροπλαστικότητας.
Μνήμη – Μάθηση – Προσοχή.
Κοινωνικός εγκέφαλος, Κατοπτρικοί νευρώνες, Ενσυναίσθηση

3η ενότητα, 13-14/01/2024 10.00-17.00
Stress, Τραύμα, Διαταραχή Mετατραυματικού Stress (PTSD)

4η ενότητα, 10-11/2/2024 10.00-17.00
Άξονας Εντέρου Εγκεφάλου, Attachment (Πρόσδεση)

5η ενότητα, 09-10/3/2024 10.00-17.00
Πρώιμο τραύμα – Παιδική ηλικία – Εφηβεία 

6η ενότητα, 13-14/4/2024 10.00-17.00
Ψυχοπαθολογία (Κατάθλιψη, διπολική διαταραχή, σχιζοφρένεια, διαταραχές προσωπικότητας)

Βοnus συνάντηση, 28/4/2024
Αναστοχασμός και ανταλλαγή απόψεων

Ανάλυση ενοτήτων

1η ενότητα,
Περιγραφή και βασικές λειτουργίες νευρικού συστήματος και δομών του εγκεφάλου

  • Ποια η σημασία και σε τι μας βοηθά η γνώση του τρόπου λειτουργίας του νευρικού συστήματος στην κλινική πρακτική και θεραπεία;
  • Ποια η σημασία κάθε δομής του εγκεφάλου που σχετίζεται με την ψυχοθεραπεία στην ανάπτυξη και ωρίμανση του εαυτού και των σχέσεων;
  • Ξεκινώντας από τον νευρώνα καταλήγουμε στα νευρωνικά δίκτυα και από τον ενστικτώδη εγκέφαλο στις ανώτερες πνευματικές λειτουργίες.
  • Ύπνος: Νευροβιολογία του ύπνου και η σημασία του για την ψυχική υγεία και την παραγωγικότητα
  • Κιρκάδιος ρυθμός (βιολογικό ρολόι) και η σημασία του για την ψυχική και σωματική υγεία
  • Τι είναι η διασύνδεση δομών του εγκεφάλου (ψυχική υγεία) και πως επιτυγχάνεται με τη θεραπεία.

2η ενότητα,
Νευροδιαβιβαστές – Συνάψεις – Εθισμοί
Η Δύναμη της Νευροπλαστικότητας, Μνήμη – Μάθηση – Προσοχή. Κοινωνικός εγκέφαλος, Κατοπτρικοί νευρώνες, Ενσυναίσθηση

2.1  Νευροδιαβιβαστές – Συνάψεις – Εθισμοί

  • Νευροδιαβιβαστές: η σχέση τους με την ψυχοθεραπεία και η σημασία τους στα συναισθήματα και στη συμπεριφορά
  • Συνάψεις εγκεφάλου/κοινωνική σύναψη
  • Εθισμοί: Τι συμβαίνει στον εγκέφαλο και ο ρόλος των νευροδιαβιβαστών.

 

2.2 Η δύναμη της νευροπλαστικότητας

  • Τι είναι νευροπλαστικότητα πως λειτουργεί και οδηγεί στην θεραπευτική αλλαγή;
  • Αποτελεί ένα παράθυρο ευκαιριών στον αναπτυσσόμενο εγκέφαλο?
  • Με ποιο τρόπο η εμπειρία αλλάζει τον εγκέφαλο;
  • Υπάρχουν κρίσιμες περίοδοι νευροπλαστικότητας;
  • Συνθήκες που ευνοούν την νευροπλαστικότητα στην θεραπεία και στην καθημερινότητα.
  • Νευροπλαστικότητα και τρίτη ηλικία.

 

2.3  Μνήμη / Μάθηση/ Προσοχή

  • Η σημασία της μνήμης στην θεραπεία.
  • Διαφορετικά συστήματα μνήμης και η σχέση τους με την θεραπεία.
  • Ποιες δομές του εγκεφάλου εμπλέκονται στην ενοποίηση και τον μετασχηματισμό της μνήμης.
  • Νέοι τρόποι μάθησης που υποστηρίζονται από την μελέτη των νευροεπιστημών.
  • Ποιος ο ρόλος της προσοχής στην ψυχοθεραπεία, την ψυχολογία και το coaching.
  • Οι διεργασίες του εγκεφάλου πίσω από την προσοχή
  • Πως η προσοχή επηρεάζει τις αποφάσεις μας;

2.4 Κοινωνικός εγκέφαλος /κατοπτρικοί νευρώνες /ενσυναίσθηση

  • Τι είναι οι κατοπτρικοί και οι von economo νευρώνες;
  • Ποια η σημασία τους στην θεραπεία;
  • Δομές του εγκεφάλου που εμπλέκονται στην ενσυναίσθηση και αποδεικνύουν την ανάγκη του εγκεφάλου για σύνδεση και σχέση
  • Καλλιεργείται η ενσυναίσθηση;

3η ενότητα,
Stress, Τραύμα, Διαταραχή Mετατραυματικού Stress (PTSD)

3.1 Stress

  • Νευροβιολογική ανάλυση και ερμηνεία του stress
  • Οξύ και χρόνιο stress/Δρόμοι εξέλιξης η αδιέξοδα;
  • Eustress-distress. Ποιες οι διαφορές και ποια η σχέση τους με την υγεία
  • Άγχος /stress. Ποια η διαφορά;
  • Υπάρχει επιστημονική απόδειξη για τις επιπτώσεις του stress στη λειτουργία του εγκεφάλου, το ανοσοποιητικό σύστημα και τη σωματική υγεία;
  • Τι είναι οξειδωτικό stress και ποια η σημασία του για την ψυχική και σωματική υγεία;
  • Αντίσταση στο stress / Ψυχική ανθεκτικότητα
  • Ο ρόλος του coaching στην ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας και η νευροβιολογική ερμηνεία.
  • Με ποιο τρόπο ο εγκέφαλος μας βοηθά να διαχειριστούμε το stress
  • Τι συμβαίνει στον εγκέφαλο όταν το στρεσσογόνο ερέθισμα είναι συντριπτικό και υπερβαίνει την ικανότητα αντιμετώπισης του ατόμου;

3.2 Τραύμα

  • Κατανόηση του ΤΡΑΥΜΑΤΟΣ
  • Ποιες δομές του εγκεφάλου εμπλέκονται στο τραύμα και ανάλυση της λειτουργίας τους.
  • Πως το τραύμα επηρεάζει τη χημεία, τη λειτουργία και την ανατομία του εγκεφάλου;
  • Συνέπειες του τραύματος στην ψυχική και σωματική υγεία.
  • Τραύμα και μνήμη. Ποια η σχέση τους;
  • Η σημασία της θεραπευτικής σχέσης και οι βιοχημικοί παράγοντες που βοηθούν στην θεραπεία του τραύματος.
  • Πως και γιατί το σώμα λέει την ιστορία του τραύματος;

3.3 Διαταραχή Μετατραυματικού Stress (PTSD)

  • Διαταραχή Mετατραυματικού Stress (PTSD): Πως εκδηλώνεται και γιατί;
  • Μηχανισμοί αποτύπωσης της τραυματικής εμπειρίας στον εγκέφαλο
  • Νευροβιολογική ερμηνεία, ο ρόλος των νευροδιαβιβαστών
  • Με ποιο τρόπο βοηθά η θεραπεία τον εγκέφαλο να επεξεργαστεί τον φόβο;

4η ενότητα, Άξονας εντέρου – εγκεφάλου
Attachment (Πρόσδεση), Μητέρα και εμβρυική ηλικία

4.1 Άξονας εντέρου – εγκεφάλου και η σημασία του στην ψυχική και σωματική υγεία

  • Γιατί το έντερο ονομάζεται δεύτερος εγκέφαλος ;
  • Τι είναι και ποιος ο ρόλος του μικροβιώματος του εντέρου στην ψυχική υγεία;
  • Πως συνδέεται με τον εγκέφαλο, τα συναισθήματα, και  την συμπεριφορά

4.2 Πρόσδεση (Attachment) και Εμβρυϊκή ηλικία

  • Δημιουργία του εγκεφάλου στην εμβρυική ζωή
  • Με ποιο τρόπο η ψυχολογία της μητέρας κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης επιδρά στον εγκέφαλο του εμβρύου;
  • Είναι σημαντική αυτή η περίοδος για την προσωπικότητα του ατόμου και γιατί;
  • Νευροβιολογική ερμηνεία για τον ρόλο του θηλασμού στην ανάπτυξη του εγκεφάλου και στην διαδικασία πρόσδεσης/ο ρόλος των νευροδιαβιβαστών.
  • Δομές του εγκεφάλου που ωριμάζουν τα πρώτα χρόνια της ζωής και η σημασία τους στην διαμόρφωση της προσωπικότητας και της ψυχοπαθολογίας.
  • Ο ρόλος της άδηλης μνήμης στην εξέλιξη της προσωπικότητας και στην θεραπευτική σχέση
  • Γονίδια η περιβάλλον; Επιγενετικοί μηχανισμοί και η ερμηνεία πως οι πρώιμες εμπειρίες καθορίζουν την μοριακή δομή του εγκεφάλου του ενήλικα.
  • Τύποι πρόσδεσης (νευροβιολογική ανάλυση)
  • Ποια η σχέση και η σημασία τους  για τις σημαντικές σχέσεις της ενήλικης ζωής;

5η ενότητα,
Πρώιμο Τραύμα – Παιδική ηλικία – Εφηβεία

5.1 Πρώιμο Τραύμα, Παιδική Ηλικία

  • Πρώιμο τραύμα: νευροβιολογικοί μηχανισμοί, ερμηνεία και οι επιπτώσεις του στην διαμόρφωση του εγκεφάλου και στην εξελισσόμενη προσωπικότητα.
  • Πως εξελίσσεται ο εγκέφαλος στην παιδική ηλικία?
  • Συναισθηματική, λεκτική, σεξουαλική κακοποίηση στην παιδική ηλικία και η επίδραση της στον εγκέφαλο ανάλογα με την ηλικία που συμβαίνει.
  • Πως η γνώση της λειτουργίας του εγκεφάλου βοηθά στην βελτίωση της σχέσης γονέα-παιδιού και καλλιεργεί την ενσυναίσθηση.
  • Πως και γιατί επηρεάζει τον γονεικό ρόλο η κατανόηση της δικής του ζωής? (νευροβιολογική ερμηνεία).
  • Γιατί είναι σημαντική η φροντίδα του γονέα για τον εαυτό του?
  • Το παιγνίδι και η σημασία του στην ανάπτυξη του παιδικού εγκεφάλου.
  • Βοηθά η γνώση της λειτουργίας του εγκεφάλου στην δόμηση της ψυχικής ανθεκτικότητας των παιδιών;
  • Πως χρησιμοποιώντας την γνώση των νευροεπιστημών τα παιδιά μαθαίνουν ευκολότερα και καλύτερα.
  • Χάος /ακαμψία ή διασυνδεμένος εγκέφαλος;
  • Ποιος ο ρόλος των γονέων στην διασύνδεση του εγκεφάλου;

5.2 Εφηβεία

  • Τι αλλαγές συμβαίνουν στον εγκέφαλο του εφήβου και πως τον επηρεάζουν. Τα οφέλη και οι προκλήσεις.
  • Ποιες είναι οι αναπτυξιακές ανάγκες αυτής της περιόδου και ποιος ο στόχος αυτών των αναγκών;
  • Γιατί η εφηβεία είναι η δεύτερη ευκαιρία για τον εγκέφαλο?
  • Γιατί η εφηβική ηλικία δημιουργεί συνθήκες για εθιστικές συμπεριφορές;
  • Εθισμός στο διαδίκτυο και ο ρόλος των νευροδιαβιβαστών
  • Πως και γιατί η γνώση της λειτουργίας του εφηβικού εγκεφάλου βοηθά γονείς και εφήβους να καταλάβουν τις δυσκολίες και να αντικαταστήσουν την σύγκρουση με μια σχέση βαθιάς αλληλοκατανόησης .

6η ενότητα,
Ψυχοπαθολογία (Κατάθλιψη, διπολική διαταραχή, σχιζοφρένεια, διαταραχές προσωπικότητας)

  • Ιδέοψυχαναγκαστική διαταραχή: Πότε οι σκέψεις γίνονται εμμονές, κυκλώματα του εγκεφάλου που δυσλειτουργούν.
  • Κατάθλιψη: Νευροβιολογική ερμηνεία
    Είναι η κατάθλιψη φλεγμονώδης νόσος;
    Νευροπλαστικότητα και κατάθλιψη, ποια η σχέση τους και πως δρουν τα αντικαταθλιπτικά;
  • Διπολική διαταραχή: Απορρύθμιση της λειτουργίας των νευροδιαβιβαστών που οδηγούν σε έλλειμμα προσοχής, εκτελεστικής λειτουργίας και συναισθηματικής επεξεργασίας
  • Σχιζοφρένεια: Αλλαγές σε δομές του εγκεφάλου που εμπλέκονται και ο ρόλος των νευροδιαβιβαστών που οδηγούν σε διαταραχές αντίληψης της πραγματικότητας.
  • Διαταραχές προσωπικότητας (οριακή, ναρκισσιστική ιστριονική, αντικοινωνική, dark personality, πλασματική διαταραχή)
  • Νευροβιολογική ανάλυση και ερμηνεία αυτών.
  • Πόσο και που επιδρούν τα γονίδια;
  • Υπάρχει συσχέτιση με το παιδικό τραύμα;

Bonus συνάντηση,
Με αναστοχασμό και ανταλλαγή απόψεων των συμμετεχόντων καθώς και αξιοποίηση της εμπειρίας από την ενσωμάτωση αυτής της γνώσης στην καθημερινή πρακτική με παρουσίαση περιστατικών, συζήτησης και ανάλυσης αυτών από την ματιά των νευροεπιστημών.

Τι είπαν για το σεμινάριο οι συμμετέχοντες

“Πολύ δυνατή εκπαίδευση με πλούσιο υλικό. Οι εισηγητές απόλυτα καταρτισμένοι και κυρίως ανθρώπινοι με αγάπη για το αντικείμενο. Πολύ ζεστό κλίμα στα μαθήματα”.
Φίλιππος Βερβερίδης, Καθηγητής Πανεπιστημίου & Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας

“Ξεκινώντας την εκπαίδευση αντιμετώπιζα το αντικείμενο της σαν ένα ωφέλιμο συμπλήρωμα για κάθε ψυχοθεραπευτική προσέγγιση. Πλέον το θεωρώ απαραίτητη βάση για κάθε ειδικότητα σχετική με τον άνθρωπο.”
Κατερίνα Κονιδάρη, Ψυχολόγος ειδικ. σε εξαρτήσεις – Συγγραφέας

“Ιδιαίτερα εποικοδομητικό σεμινάριο με πλούσιο υλικό, διάδραση και χρήσιμη γνώση σε θεραπευτικό αλλά και επιστημονικό πλαίσιο. Μια εξαιρετική επένδυση για το νου και την ψυχή! Το συστήνω ανεπιφύλακτα!”
Ελισάβετ Κουτουξίδου, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας

“Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ύλη, επιστημονικά τεκμηριωμένη αλλά και παρουσιασμένη με πολύ κατανοητό τρόπο! Σεμινάριο βιωματικό και εμπλουτισμένο με προσωπικές εμπειρίες συμμετεχόντων και συναδέλφων.”
Φώτης Λέκκας – Ψυχοθεραπευτής

“Σας ευχαριστώ θερμά για όλο τον πλούτο γνώσεων που μοιραστήκατε μαζί μας.  Διαδραστικό υλικό, άρτια οργάνωση, εξαιρετική προσέγγιση μέσα από τη νευροβιολογία, συγκίνηση, προσωπικά μοιράσματα…ένα υπέροχο ταξίδι, στο οποίο είχα την τύχη να συμμετέχω” 💜
Σοφία Αναγνώστου – Ψυχοθεραπεύτρια

“Ένα σεμινάριο με διαφωτιστικό υλικό, άρτια οργανωμένο, ενημερωμένο με τις τελευταίες έρευνες στο αντικείμενο, και άμεση επικοινωνία και αλληλεπίδραση μαζί με εισηγητές και συμμετέχοντες. Το συστήνω ανεπιφύλακτα και θα ήθελα να το παρακολουθήσω ξανά.”
Κυριακή Μάτσικα, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας

“Μέσα από μία ξεχωριστή παρουσίαση θεμάτων υψηλού ενδιαφέροντος, καθώς και τον ανοιχτό διάλογο οι δύο εισηγητές με προσκάλεσαν σε ένα καινούργιο κόσμο, τεκμηριώνοντας, συνδέοντας αλλά και ανοίγοντας μονοπάτια τόσο απαραίτητα αλλά και πολύτιμα για τη θεραπευτική συνθήκη”.
Εύα Νικηφόρου, Ψυχοθερaπεύτρια Gestalt

“Ένα σεμινάριο που σου συνδέει την Ψυχοθεραπεία με την Νευροβιολογία. Σ’ ένα περιβάλλον οικείο η γνώση, τα βιώματα οι σκέψεις και οι αισθήσεις σε κάνουν πιο ολοκληρωμένο σαν θεραπευτή.”
Μαρία Σταφυλάκη, Σωματική Ψυχοθεραπεύτρια, Επόπτρια

“Το βιωματικό αυτό σεμινάριο προσφέρει δομικές γνώσεις στην επιστήμη του εγκεφάλου και παρεμβάσεις άμεσα προσαρμόσιμες στη θεραπεία τραύματος και σε άλλα θέματα αιχμής στη σχέση μυαλού-σώματος. Εξαιρετικά ενδιαφέρον, διαδραστικό, καινοτόμο και αποτελεσματικό!”
Θωμαΐς Πελεκάνου, Ψυχοθεραπεύτρια

“Εξαιρετικό σεμινάριο που βοηθά την ασφάλεια και την αυτοπεποίθηση του θεραπευτή, ιδιαίτερα αν έχει αντίστοιχα προσωπικά βιώματα. Μπορεί να αποδειχθεί βοηθητικό εργαλείο στη θεραπευτική διαδικασία.”
Μαρία – Φιλομήλα Κερεμεζη, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας και Εκπαιδευτικός

Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από την εκπαίδευση. Οι εισηγητές ανθρώπινοι, ζεστοί και απόλυτα καταρτισμένοι, με αγάπη για την ψυχολογία και τις νευροεπιστήμες.
Νεκταρία Πατεράκη, Ψυχοθεραπεύτρια

“Πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο με ολιστική ματιά στην ψυχική υγεία και αυτό το κάνει αρκετά βοηθητικό για όσους ασχολούνται και εργάζονται σε αυτό τον κλάδο κι όχι μόνο.”
Αναστασία Μπέρκη – Ψυχολόγος

“Ένα πλούσιο σε γνώσεις σεμινάριο που υποστηρίζει το θεραπευτή και μπορεί να βοηθήσει και τη θεραπευτική διαδικασία. Με εισηγητές που ενσαρκώνουν την ουσία του.”
Χρήστος Κωνσταντινίδης, Ψυχοθεραπευτής

“Ένα σεμινάριο που δίνει απλόχερα και κατανοητά τη γνώση, μέσα από εκπαιδευτικό υλικό, νέες έρευνες, καθώς και μέσα από ένα βιωματικό ταξίδι.”
Ιωάννα Κολοκυθά, Ψυχολόγος – οικογενειακή Θεραπεύτρια

“Ένα πολύ βοηθητικό σεμινάριο δοσμένο με δομημένο και κατανοητό τρόπο. Πραγματικά πολύ καλή δουλειά!”
Μαρία Πατριαρχέα, Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια

“Εξαιρετικό σεμινάριο, εξαιρετικοί εισηγητές, το συστήνω με ενθουσιασμό!”
Στέλλα Σφακάκη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας

“Εξαιρετικό σεμινάριο. Εξαιρετική εισήγηση. Μου άρεσαν πολύ οι πληροφορίες που δόθηκαν και ο τρόπος με τον οποίο πέρασαν στην ομάδα συμμετεχόντων. Κάλυψαν τις προσδοκίες μου. Συγχαρητήρια!”
Ευάγγελος Ρέντας, Ψυχολόγος, Κλινικός κοινωνικός λειτουργός, Ψυχοθεραπευτής

“Εξαιρετική δομή σεμιναρίου και ιδιαίτερα μεταδοτικοί οι εισηγητές. Αποκόμισα πολλές πληροφορίες και ανυπομονώ και για τα υπόλοιπα σεμινάρια που θα οργανωθούν από την ομάδα σας!”
Μ.Τ – Ψυχολόγος

“Το περιεχόμενο του σεμιναρίου είναι πολύ εμπλουτισμένο και η γνώση που παρέχεται επιστημονικά τεκμηριωμένη. Οι εισηγητές μεταδοτικοί, ανοιχτοί σε διευκρινίσεις και ανθρώπινοι, σε μια εποχή που έχουμε τόσο ανάγκη το συναίσθημα.”
Εκπαιδευτικός

“Το σεμινάριο ήταν εξαιρετικό τόσο από άποψη οργάνωσης, όσο και περιεχομένου. Συνδύασε μια καλή δομή με τη δυνατότητα να εκφραστούν οι συμμετέχοντες ακόμα και με πιο προσωπικά ερωτήματα.”
Μ.Σ – Ψυχοθεραπεύτρια

“Η οργάνωση, η μεταδοτικότητα και το περιεχόμενο ήταν σε πολύ υψηλό επίπεδο όπως και η χρησιμότητα αυτών. Επίσης σημαντική η αλληλεπίδραση με την ομάδα που το έκανε και βιωματικό.”
Ν.Π – Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας

“Οι εισηγητές εξήγησαν με κατανοητό τρόπο τα πολύπλοκα συστήματα του εγκεφάλου, αξιοποιώντας την αλληλεπίδραση με την ομάδα και τη χρήση video. Ήταν ένα γεμάτο διαδραστικό και βιωματικό σεμινάριο με νοιάξιμο για κάθε συμμετέχοντα.”
Κ.Ζ – Διευθύντρια Ανθρωπίνου Δυναμικού

Εισηγητές

Παυλίδου Βέτα MD .PCA.ECP.

  • Ιατρός / Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Σύμβουλος PCA/ University of Strathclyde Glasgow U.K
  • Ψυχοθεραπεύτρια/ Μέλος της Ελληνικής και Ευρωπαϊκής Εταιρίας Ψυχοθεραπείας
  • Εισηγήτρια σεμιναρίων σε κολλέγια και εκπαιδευτικούς οργανισμούς
veta photo

Νίκος Πέτικας

  • Πιστοποιημένος Life & Business Coach
  • Μέλος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Coaching και του Συνδέσμου Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Πιστοποιημένος στο Νευρογλωσσικό προγραμματισμό σε επίπεδο Master
  • Πιστοποιημένος εκπαιδευτής γονέων (Attachment parenting International)
Nikos Petikas ICF 238

Τρόπος διεξαγωγής

  • Θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom. Mετά την εγγραφή στο σεμινάριο και με την αντίστοιχη δέσμευση θέσης, θα σταλθεί το link σύνδεσης.
  • Ο αριθμός των συμμετεχόντων θα είναι περιορισμένος προκειμένου να ευοδωθεί η όσο το δυνατόν πιο ζωντανή αλληλεπίδραση και η συμμετοχή όλων με απορίες, ανταλλαγές απόψεων και προβληματισμούς.
  • Θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Κόστος Συμμετοχής

Για το κόστος του σεμιναρίου παρακαλούμε στείλτε μας την παρακάτω φόρμα ενδιαφέροντος και θα σας ενημερώσουμε για το κόστος ανά ενότητα καθώς και την προσφορά early bird με εφάπαξ πληρωμή.

Early Bird:

Το Early bird bonus με εφάπαξ κατάθεση λήγει σύντομα (συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας γι’ αυτή τη δυνατότητα).

Διαδικασία εγγραφής:

Κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της τράπεζας Πειραιώς με ΙΒΑΝ: GR1401712760006276142042301, αναγράφοντας στην αιτιολογία το όνομα σας και «Σεμιν νευρ»

Αποστολή αποδεικτικού κατάθεσης (θέμα: Σεμινάριο νευροπιστημών – ψυχικής υγείας) στο info@wowing.gr
Θα σας αποσταλεί επιβεβαιωτικό email

Για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφορία σε σχέση με το σεμινάριο, μπορείτε να στείλετε email στο info@wowing.gr ή να καλέσετε στο 6940183444.

Πολιτική ακύρωσης:

Ακύρωση σεμιναρίων λόγω απόφασης διοργανωτή ή ανωτέρας βίας

Οι διοργανωτές διατηρούν το δικαίωμα της αλλαγής ημερομηνίας του κάθε σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους εκπαιδευόμενους τηλεφωνικά ή μέσω e-mail. Στην περίπτωση αυτή οι εκπαιδευόμενοι δικαιούνται να αιτηθούν την επιστροφή των διδάκτρων τους εάν δεν θέλουν να παρακολουθήσουν το σεμινάριο στη νέα ημερομηνία.

Οι διοργανωτές διατηρούν επίσης το δικαίωμα αλλαγής του προγράμματος κάποιου σεμιναρίου ή ακύρωσης του. Σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα ενημερωθούν οι εκπαιδευόμενοι τηλεφωνικά ή μέσω e-mail. Σε περίπτωση ακύρωσης για οποιονδήποτε λόγο, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας (αν έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα) ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τον οποίο θα μας υποδείξει ο συμμετέχων στο σεμινάριο.

Σε περίπτωση απεργίας, κυβερνητικών απαγορεύσεων, κακών καιρικών συνθηκών, εκλογών και γενικά κάθε συμβάντος πέραν του εύλογου ελέγχου των διοργανωτών, που προκαλεί παρακώλυση της εκτέλεσης μέρους ή του συνόλου του σεμιναρίου, οι διοργανωτές διατηρούν το δικαίωμα να αλλάζουν την ημερομηνία και την ώρα διεξαγωγής του. Στην περίπτωση αυτή τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται, αλλά ισχύουν ως έχουν.

Μεταβολή ή ακύρωση σεμιναρίων λόγω επιθυμίας πελάτη

Ο εκπαιδευόμενος που τυχόν επιθυμεί να τροποποιήσει ή να ακυρώσει την κράτησή του σε κάποιο σεμινάριο, οφείλει να αποστείλει το σχετικό αίτημα του το συντομότερο δυνατό στο info@wowing.gr ώστε να ενημερώσει για τα παραπάνω.

Στην περίπτωση ολικής ακύρωσης της κράτησης από τον εκπαιδευόμενο το αργότερο 60 ημέρες πριν τη διεξαγωγή του σεμιναρίου, πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων στο 80% του ποσού κράτησης, με τα τραπεζικά έξοδα να επιβαρύνουν τον ίδιο. Στην περίπτωση ολικής ακύρωσης της κράτησης από το χρήστη το αργότερο 30 ημέρες πριν τη διεξαγωγή του σεμιναρίου, πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων στο 50% του ποσού κράτησης, με τα τραπεζικά έξοδα να επιβαρύνουν τον ίδιο. Στις παραπάνω περιπτώσεις οφείλει να μας γνωστοποιήσει δικό του IBAN για την διαδικασία της επιστροφής.

Σε περίπτωση ολικής ακύρωσης της κράτησης από τον εκπαιδευόμενο σε λιγότερο από 30 ημέρες πριν τη διεξαγωγή του σεμιναρίου, ΔΕΝ πραγματοποιείται επιστροφή του χρηματικού ποσού κράτησης. Τα παραπάνω ισχύουν και για την περίπτωση που κάποιος εκπαιδευόμενος έχει αγοράσει κάποια/ες ενότητα/ες του σεμιναρίου.
Επίσης αν κάποιος εκπαιδευόμενος δεν μπορεί/θέλει να παρακολουθήσει κάποια ενότητα του σεμιναρίου και έχει πληρώσει γι αυτή, τα χρήματα δεν επιστρέφονται. Μπορεί να παρακολουθήσει την ενότητα σε μελλοντική ημερομηνία που ίσως επαναληφθεί το σεμινάριο και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα.

Σε περίπτωση αδυναμίας συμμετοχής στα online σεμινάρια για τεχνικούς λόγους του συμμετέχοντα (ταχύτητα internet κ.α), τα χρήματα που έχουν δοθεί από το συμμετέχοντα δεν επιστρέφονται. Μπορεί να παρακολουθήσει την ενότητα σε μελλοντική ημερομηνία που ίσως επαναληφθεί το σεμινάριο και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα.